Czy SALESmanago znajdzie zastosowanie w marketingu kultury?

Rozmowa z Markiem Stopką (Head of SALESmanago w firmie Benhauer)

Na czym polega przełomowość Waszego rozwiązania SALESmanago?

Do tej pory w Polsce nie mówiło się za bardzo o takich zagadnieniach jak cyfrowa mowa ciała (ang. digital body language) w kontekście rozpoznawania potrzeb potencjalnych klientów. Sądzę, że instytucje kulturalne, które tak samo jak klasyczne firmy mają główny cel - zainteresować właściwą ofertą potencjalnego odbiorcę mogą z tego rozwiązania z powodzeniem korzyści. My w sposób przystępny, także cenowo umożliwiamy korzystanie z technologii, która tak naprawdę za oceanem ewoluuje już od 10 lat, a w Polsce nie były dotąd znana.

Jakie (typowe) problemy działów marketingu (CRM), udaje się rozwiązać przy jego pomocy?

Przykładowy problem to brak spójnej informacji o kliencie, odbiorcy naszych usług. Jeżeli tego nie wiemy to też ciężko jest zweryfikować czy działania które prowadzimy przekładają się na jakiś konkretny cel. W kontekście weryfikacji wydatków instytucji kultury to jest szczególne ważne, ponieważ niejednokrotnie nie korzystają one ze środków własnych. Możliwość dotarcia tylko do naprawdę zainteresowanych osób i móc to zaprezentować np. szefowi w sposób "Proszę o to te osoby, które przyciągnąłem na to wydarzenie. Pojawiły się one u nas z tej konkretnej kampanii." Taka informacja jest bardzo cenna, także w kontekście argumentowania przed sponsorami.

Rozmawiał Wiesław Bełz (Konferencje w Domenie Silesia)

POBIERZ W PDF -->

Patronaty

Patronat honorowy
Patronat medialny

O nas

Stowarzyszenie Menadżerowie Kultury powstało w 2011 roku.
....zdecydowaliśmy się powołać do życia stowarzyszenie.
Jest to organizacja osób pełniących w kulturze funkcje zarządcze, postrzegających świat w kategoriach zadaniowych, których chlebem powszednim
jest działanie i organizacja pracy innych.

Kontakt

Stowarzyszenie Menadżerowie Kultury
ul. PCK 10/1
40-057 Katowice
tel. 32 7000-313
menedzerowie@kultury.org.pl