Bilet przez internet? To już norma! Ale co ma to wspólnego z marketingiem?

Rozmowa z Pawłem Simką

Co daje rozwiązanie internetowego, zdalnego zakupu biletów na imprezy kulturalne?

W tym aspekcie bilet to produkt jak każdy inny, a czym szerszym kanałem dystrybucji dysponujemy tym łatwiej dotrzeć nam do Klienta, a przecież sprzedaż przez internet to najtańsza z możliwych form sprzedaży, czemu więc z niej nie skorzystać?

Co może ono dać marketingowi instytucji?

Z punktu widzenia marketingowego to przede wszystkim łatwiejszy dostęp Klienta do oferty, już nie musi przemierzać całego miasta, żeby kupić bilet, robi to np. w przerwie na kawę, kiedy zastanawia się, gdzie by tu wyjść wieczorem. Ale taka forma sprzedaży to też to, co w marketingu najcenniejsze i najdroższe, baza danych Klientów zainteresowanych ofertą danej jednostki, to jest wartość nie do przecenienia.

Rozmawiał Wiesław Bełz (Konferencje w Domenie Silesia)

POBIERZ W PDF -->

Patronaty

Patronat honorowy
Patronat medialny

O nas

Stowarzyszenie Menadżerowie Kultury powstało w 2011 roku.
....zdecydowaliśmy się powołać do życia stowarzyszenie.
Jest to organizacja osób pełniących w kulturze funkcje zarządcze, postrzegających świat w kategoriach zadaniowych, których chlebem powszednim
jest działanie i organizacja pracy innych.

Kontakt

Stowarzyszenie Menadżerowie Kultury
ul. PCK 10/1
40-057 Katowice
tel. 32 7000-313
menedzerowie@kultury.org.pl