E-mailing i newslettery

Newsletter instytucji kultury
redagowanie treści * baza odbiorców * system mailingowy

W jego ramach udzielimy odpowiemy na następujące pytania:

- jak stworzyć formułę newslettera, który będzie elementem spójnej promocji instytucji kultury?
- jak uczynić newsletter elementem szerszej koncepcji budowy relacji z publicznością ?
- jak budować, korygować, rozwijać bazę teledresową odbiorców newslettera
(która jest zarazem bazą faktycznych i potencjalnych widzów)?
- jak zmotywować waszych widzów, by udostępniali swoje adresy e-mail, numery telefonów komórkowych, by chcieli być aktywnymi fanami profilu instytucji na Facebooku?
- jak stworzyć atrakcyjną, a równocześnie niekłopotliwą organizacyjnie (także nie dolegliwą finansowo :) ) formułę redagowania newslettera?
- co zrobić by ze zwykłego maila uczynić newsletter interaktywny, mobilizujący do akcji
- jak sprawnie operować na bazach danych odbiorców, jak je konwertować (przekształcać) , łączyć, korygować, "odczyszczać"?
- jak zorganizować prace wokół newslettera, modyfikując stanowiska pracy w ramach takiego zespołu, który już w Waszej instytucji działa?
- jak uczynić newsletter kołem zamachowym promocji, podstawowym kanałem kontaktów
z widzami, czynnikiem moblizującym zespół całej instytucji kultury?

Co da udział?
1. przemyślenie (jeszcze raz) problemów strategicznych związanych z promocją
2. opanowanie mechanizmów związanych z budową baz teleadresowych
3. opanowanie umiejętności związanych z obsługą oprogramowania rozsyłkowego Anomail
4. wprowadzenie nowych standardów działania, wiedzy oraz oprogramowania w promocji placówki

Dla kogo?
1. dyrektorzy i menedżerowie instytucji kultury (zarządzający)
2. menedżerowie domów kultury odpowiedzialni za promocję
3. osoby odpowiedzialne za budowę widowni, biura obsługi widza-klienta

Podstawy koncepcyjne warsztatu...
1. marketing społecznościowy / CRM
2. marketing internetowy (e-mailing)
3. standardy PR
4. marketing szeptany

Program
I Prezentacja koncepcji budowy społeczności wokół placówki kultury
II Budowa pierwszej relacji, następnie konsekwentne podtrzymywanie jej (i rozwijanie)
III Newsletter jako bazowe rozwiązanie komunikacyjne, różne warianty stosowane
w kulturze (przegląd)
IV Pozyskiwanie adresów widzów, operacje bazodanowe (ćwiczenia komputerowe)
V Doskonalenie umiejętności posługiwania się oprogramowaniem do e-mailingu (ćwiczenia komputerowe)
VI Organizacja pracy działu w którym powstaje newsletter

PODSTAWOWE DANE ORGANIZACYJNE WARSZTATU:
Czas trwania: dwa dni
Prowadzący - Wiesław Bełz, Przemysław Rusiecki
Liczba uczestników w jednej edycji - 5-10 osób
Terminy szkoleń pilotowych (cena 600 zł/osoby):
... a 24 25 lipca (czwartek-piątek)
... b 11-12 sierpnia (poniedziałek-wtorek)
... c 28-29 sierpnia (czwartek-piątek)
Miejsce szkolenia: sala komputerowa w Katowicach

Zapraszamy!
W każdej sprawie związanej ze szkoleniem proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy:
tel. kom.: 888-425-079 (godz. 7.00-20.00)
e-mail: w.belz.menedzerowie@kultury.org.pl

Patronaty

Patronat honorowy
Patronat medialny

O nas

Stowarzyszenie Menadżerowie Kultury powstało w 2011 roku.
....zdecydowaliśmy się powołać do życia stowarzyszenie.
Jest to organizacja osób pełniących w kulturze funkcje zarządcze, postrzegających świat w kategoriach zadaniowych, których chlebem powszednim
jest działanie i organizacja pracy innych.

Kontakt

Stowarzyszenie Menadżerowie Kultury
ul. PCK 10/1
40-057 Katowice
tel. 32 7000-313
menedzerowie@kultury.org.pl